Årsmöte 2016

Du är välkommen till Laholm utan gränsers årsmöte. Alla medlemmar har rösträtt och kan påverka framtiden för Laholm Utan Gränser. Vi röstar fram nya ledamöter i styrelsen och tar beslut om viktiga frågor inom föreningen.

Dagordning finns på www.laholmutangranser.com innan årsmötet. Alla på mötet bjuds på fika och underhållning. Anmälan till årsmötet gör ni till Carl Fredrik Stefansson mobil: 070 206 98 96, eller maila till: laholmutangranser@gmail.com senaste kl. 10.00 den 10 mars.

Har du inte betalat medlemsavgiften på 50:-, så behöver du göra det senast den 6 mars 2016 till LUGs bankgirokonto: 831-6069 eller swish 1236140867. Det är viktigt att ni märker inbetalningen med Ert fullständiga namn och personnummer.
Välkomna!

أعضاء الجمعية الكرام

اهلًا وسهلا بكم الى الاجتماع السنوي لجمعية لاهولم بلا حدود لانتخاب مجلس إدارة الجمعية يوم السبت الموافق في 12/3 2016

المكان:Missionshuset,Ryssgatan 11 Laholm

الوقت:13:00

البرنامج اللزي سوف يناقش في لاجتماع بامكانكم الاطلاع عليه على صفحتنا :www.laholmutangranser.com/

بعد الاجتماع يوجد حفل فني،قهوة.

اهلًا وسهلا بكم

للحضور يرجى إرسال sms للهاتف 070 206 98 96

او على صفحتنا laholmutangranser@gmail.com

اخر موعد للتسجيل الساعة ١٠ في 10/3 2016

يوجد في الرسالة فاتورة الانتساب السنوي للأعضاء يرجى الدفع قبل تاريخ ٦/٣/٢٠١٥ الى حساب الجمعية:Bankgiro.831-6069 وسوف تحصل على هوية الجمعية للعام 2016

Dear member !

Your are invited to the annual general meeting (AGM) of Laholm Utan Gränser on Saturday, 12th March 2016.

Venue: Missionshuset, Ryssgatan 11 Laholm

Time : 01 :00 pm.

Agenda which is going to be adressed during the annual general meeting will be available at http://www.laholmutangranser.com/ Refreshment and entertainment will be offered. Registration for AGM shall be made to: Carl Fredrik Stefansson. Mobilephone: 070 206 98 96, or laholmutangranser@gmail.com latest by 10 am, 10th of March.

We would like to request you to pay the membership for 2016, of 50 kronor latest by 6th of March to LUG’s bankgiro account: 831-6069 or swish 1236140867. It is of importance that you mark your payment with your complete name and personalnumber.

Welcome

Advertisements